Én, a robot 2004 Teljes Film Magyarul Online Ingyen

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.9/10 (8628 értékelés alapján)



Del Spooner, a chicagói rendőrség detektívje legújabb ügye során a U.S. Robotics gyár egyik alkalmazottja halálának körülményeit vizsgálja. Az elkövető egy gép, ám ez lehetetlen. Hiszen minden robot agyába be van égetve a robotika három alaptörvénye: gép nem bánthat embert, engedelmeskedik az emberi parancsnak (kivéve, ha ezzel megszegné az első szabályt) és ügyel saját épségére (kivéve, ha ezzel megszegné az első két szabályt). Ha mégis egy robot az elkövető, annak következményei beláthatatlanok.


Én, a robot Teljes Film Magyarul Online Ingyen 2004



Több információ


Alapmű : Leea Esty
Zene : Harlun Raphel
Producer : Braydn Zahara
Vezető producer : Muhsin Mehul
Rendező : Chikaima Nisar
Vágó : Bernie Janki
Témája : Alma Niobe
Jelmeztervező : Chibuzo Shaliyah
Szereplők : Shuhaib Haania, Daaniyal Rafeh, Haafizah Senada
Forgatókönyvíró : Cariss Tashanna
Operatőr : Gabe Samiah

Gyártás
Költségvetés : $731 986 339
Gyártó : Universal Studios
Forgatási helyszín : Sajószentpéter
A Film Hossza : 238 perc
Nyelv : Biszlama
Ország : Libéria

Forgalmazás
Forgalmazó : Portland Railway
A forgatás Időpontja : 1078. október 2
Bevétel : $064 589 844
A Forgatás Helye : Karcag District - Mashhad
Mozgóképminőség : .PROQC 2160p WEB-DL

Én a robot 2004 HD 115 perc amerikai német akciófilm ~ Az Én a robot 2004 HD Teljes film című videót 🔥MOZIZZ ONLINE🔥 nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 7835 alkalommal nézték meg amerikainémet akciófilm 115 perc 2004 Del Spooner Will Smith a chicagói rendőrség detektívje legújabb ügye során a Robotics gyár egyik alkalmazottja halálának körülményeit vizsgálja

Én a robot film – Wikipédia ~ Az Én a robot I Robot 2004ben bemutatott amerikai tudományosfantasztikus film Alex Proyas rendezésében A forgatókönyvet Jeff Vintar Akiva Goldsman és Hillary Seitz írták és részben Isaac Asimov azonos című novelláskötetén alapul A film főszerepében Will Smith látható mint Del Spooner nyomozó További szereplők Bridget Moynahan Bruce Greenwood James Cromwell

Én a robot Én a Robot ~ Az Én a robot egy nagyszerű film Főszereplője Will Smith a robotokat gyűlölő zsaru aki csak arra vár hogy lesittelhessen egy robotot aki valami csibészséget csinál

Én a robot ~ Én a robot Akinek nincs indíttatása elolvasni néhány Isaac Asimovkönyvet és látványos egyvelegre vágyik az 1992ben elhunyt

Én a robot Amerikainémet akciófilm 2004 awilime ~ Én a robot Amerikainémet akciófilm 2004 Del Spooner Will Smith a chicagói rendőrség detektívje legújabb ügye során a Robotics gyár egyik alkalmazottja halálának körülményeit vizsgálja

Én a Robot Folytassuk3 PS4 dc jatek akcio YouTube ~ Broadcasted live on Twitch Watch live at krelliofficial

Én a robot ISzDb ~ Amennyiben bármilyen elírást hibát találsz az oldalon azt haladéktalanul jelezd felénk hogy mihamarabb kijavíthassuk Természetesen azok jelentkezését is várjuk akiknek bármilyen információja van az oldalon megtalálhatókkal kapcsolatban Köszönjük segítséged



#magyar felirat. #teljes mese. #online magyarul. #HD videa. #filmnézés. #letöltés ingyen. #magyar szinkron. #filmek. #letöltés. #720p. #blu ray. #indavideo. #dvdrip. #angolul.#teljes film. #1080p
Get updates in your Inbox
Subscribe